Sunday, February 6, 2011

Hidupku ketika cuti..?

Jom tengok aktiviti siapa sama dengan aku..aku rasa macam takde siapa yang sama..hahaha..

Pagi.
-bangun subuh saja..kemudian membuta sampai pukul 9 - 10 am.
-lepas tu sarapan dan ngadap buku hiburan.

Tengah Hari.
-ngadap lappy sampai petang. Solat zuhur tidak ditinggalkan. Lewat sahaja.

Petang.
-jogging. *macam selalu buat dan solat Asar.
- atau lepak dengan member terchenta!

Malam.
-main game.

Kesimpulannya, konfem korang punya rutin tak sama kan dengan rutin aku..haha..apa yang aku nak tekankan ialah..bukan semua orang sama dalam dunia ni..mungkin rambut je sama hitam..tapi hati orang lain-lain..dah hati lain-lain konfem laa parent pun lain-lain..adik beradik pun perangai mereka lain..apatah lagi dengan orang lain kn..wah..banyak lak perkataan 'lain' ..haha..apa apa pun lah kan..jangan suka suki je nak orang ikut jejak kita..sebab mungkin dia ada cara lagi senang. setakat ini sahaja puake sekalian..kalau aku rajin aku update lagi..muahahaha..

No comments:

Post a Comment