Sunday, January 16, 2011

Tension.

Oh. UiTM sem 2 sudah masuk n aku pun dh buat target aku berapa. Oleh kerna result lepas tidak memuaskan, sem ni result aku kena MEMUASKAN. Hari demi hari berlalu dan bila ku kira, dh 2 minggu hilang. Aku pulak boleh bantai rilek. Adei. Oleh kerna dah start sem baru, aku ingat perkara sem lama dilupakan. Rupa-rupanya tak! ARGH! Tension2. Kenapa laa benda sem 1 still ada?? Dengan prob sem satu lagi..Shit! Still, untuk mencapai cita-cita ku yang xseberapa terpaksa laaa aku harungi segala cabaran dgn hati yang tabah. Lagipun, aku kan abang. So, demi menjadi abang yang baik, aku kena laa buat yang terbaik. Betul x? Tapi, aku akui agak susah laa jadi abang ni. Dah ler asyik kena buli. Salah cakap pun jadi perselisihan faham yang amat ketara. Oh man! Apa apa pun, aku still ada famili dan rakan-rakan ku. So, InsyaAllah segalanya akan berjalan dengan lancar. :)

Tapi masih ada benda aku risau..N aku harap benda tu xkn jadi benda yang leh menjatuhkan aku.

No comments:

Post a Comment