Tuesday, November 12, 2013

Revival!

Wow! It's been a long time since i updated this blog! haha..doesn't matter..rasanya follower pun aku dah takde..
takpe takpe..kali ni aku just nak buat blog untuk kepuasan diri..dan sempena kepulangan aku..aku nak borak pasal..diri aku yang dah 4 tahun kat uitm ni!
pejam bukak mata..dah 4 tahun aku kat sini..semua yang aku pernah lalui..segala cabaran yang dh aku hadapi..aku dapat lalui..cuma satu je yang tak pernah aku lepas..CGPA YANG GEMPAK! =.= apasal laa susah sangat nak dapat cgpa yang gempak..haha..aku belajar boleh tp bila exam..konfirm kantoi! adess..so ni dh masuk bulan 11..minggu ke-10..aku ada lg 4 minggu utk final paper..aku harap kali ni dpt laa aku merasa result gempak! hoho..insyaAllah..aku..aku teringin nak jadi diri aku macam aku kat matrik..takpe..aku ada last year ni..so gambatte!

p/s : bukan senang lelaki nk ckp mcm ni haha..nnt kalau aku rajin aku bising laa psl apa ap plakk haha

No comments:

Post a Comment