Tuesday, April 12, 2011

3 years.

Hmm..I remembered the first time i met you. It was soooo awkward for me back then. Tapi, walaupun terasa janggal, aku still tak pernah berhenti nak kacau kau. Well itu kisah lama. Still..walaupun dah menjadi kenangan, aku akan hargai kenangan itu walaupun aku akan couple dengan orang lain (di mana aku rasa takkan couple). Heh..I'm just full of talking than walk my talk. Aku memang teruk gilaa! Hari jadi kau pun aku tak ingat (masa time tu). But now, setiap kali hari jadi kau, aku akan teringat kau. Kau akan marah - marah aku bila dulu aku tak ingat hari jadi kau. Aku paham sebab apa kau marah. Mana taknya, kau ingat hari jadi aku tapi aku? heh..No wonder I deserve this. Masuk tahun ni, rasanya dah nak masuk tahun ketiga. Tahun ketiga anniversary kalau aku tak buat some bad decision. Tahun yang maybe akan buat aku bahagia dengan kau. Alangkah bagusnya kalau begitu.

Tapi semua itu dah lepas. Live goes on rite? Betapa kuat aku ingat kat kau, betapa kuat aku sayang kat kau pun, I guess we will never be together again. Rite? Baru - baru ni aku jadi duri kepada dia. Aku pun tak tau kenapa aku forward mesej tu. Or better yet, I'm the creator of that text. Well, maybe what people say were true. That if your a coward, you always be a coward. So what do I care? I can always choose to run like always. But till when? untill when I can keep running and hiding? People will know what my fear sooner or later..Time will play me as I'm its doll.

Untill next time. :)

No comments:

Post a Comment