Sunday, August 8, 2010

DanG!

Hello!!

I returned! Transform to Malay! YEah!!!!! Minggu depan test!! Eh. bukan bukan! Sok start TEST!!!!! Memang aku suka habis laa!! hahahaha~~
Pape pun. Disini nak gak aku cakap yang bila masuk degree program ni..Memang tak sama macam matrik..sebab lagi pack laa syia!!!! Penat doee. Memang PENAT!!! Teramat PENAT!! Saya nak balik ke masa lalu.!! Ke masa bila saya tidak tahu apa-apa. Ketika ku masih suci lagi bersih. Alangkah bagus nya jika dapat kembali ke masa itu. Oh. Kenapalah kita perlu membesar. Kenapa? Dan jawapannya yang paling logik adalah sebab kita kena MATI! Kenapa? Bila kita mati, kita memberi ruang kepada yang dilahirkan pula. hmm.. DanG! Aku hanya berharap aku dapat menempuh 4 tahun disini dengan baik.
huhu
Tu je dari saya~
See you in the next blog!

No comments:

Post a Comment